سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کسب درآمد آسان( معرفی دوروش آسان کسب درآمد اینترنتی)

کسب درآمد آسان درمنزل( روش اول همکاری درفروش فایل)

کسب درآمد , شغل دوم ,     نظر

سلام دوست عزیزم

به دنبال راهی برای کسب درآمد هستی؟ سرمایه هم نداری.تخصص خاصی هم نداری‌.کسی هم نیست کمکت کنه کسب و کاری راه بیاندازی.اجاره مغازه هم که سرسام آور شده ونمی دانی چکارکنی؟ اصلا نگران نباش.اول بخدا توکل کن.دراینترنت  به روش هایی مثل کوتاه کننده لینک، سایت های کلیکی، سیستم های درآمد از پاپ آپ، نمایش بنر، همکاری درفروش کالا، نوشتن محتوی و مقاله وعناوینی از این دست روبرو شدی اما راضیت نکرد چون باید وقت زیادی تلف میکردی.اما الان که این مطلب را میخوانی یقین بدان که  فرصتی پیش رویت قرار گرفته است بشرط آنکه  درست استفاده کنی در ادامه مطلب با ما همراه باش..

دوروش کسب درآمد راآموزش می دهیم که می توانید با ترکیب ایندو درآمدتان را بیشترکنید

روش اول:  آموزش کسب درآمد بی درد سر و فوری ازفروش

روشی که بشما معرفی میکنم روش همکاری در فروش فایل از یک سیستم بسیار معتبر و منحصر بفرد است زیرا فایل هایی که در این سیستم ثبت شده همگی بر اساس قوانین و مقررات قانونی می باشند و کسی اجازه کپی برداری فایل دیگران را برای فروش ندارد بنا براین با خیال آسوده وارد این همکاری بشوید.

روش کار

اول: باید در سیستم همکاری در فروش ثبت نام کنید برای ثبت نام کلیک کنید

دوم: نیازی نیست سایت ثبت کنید بلکه ساخت یک وبلاگ ازسیستم وبلاگدهی معتبر کافیست.برای این منظور سیستم وبلاگ دهی ایی بلاگ را پیشنهاد میکنم چون طرز کار ساده ای داشته و بسرعت در موتورهای جستجو اندیکس می شود برای عضویت و ایجاد وبلاگ همینجاکلیک کنید.

سوم: پس از ایجاد و وبلاگ و ثبت نام در سیستم فروش فایل ،وارد پنل کاربری تان در سیستم فایل سل بشوید.پس از ورود به پنل کاربری تان در فایل سل بشکل زیر روی آیکن همکاری در فروش(1) کلیک کنید.پس از کلیک روی آیکن همکاری در فروش به فهرستی وارد میشوید روی آیکن لیست فایل ها (2) کلیک کنید که لیست فایل ها و لینک های آنها نشان داده می شود.در انتهای لیست قسمت دریافت کد(3) قرار دارد روی آن کلیک کنید.

(شکل 1)


شکل2


چهارم: پس از کلیک روی دریافت کد صفحه ای بشکل زیر که حاوی کد HTMLپست مورد نظرتان است ظاهر می شود که با چپ کلیک روی کد ،کل کد ها انتخاب می شوند به رنگ آبی در می آیند

پنجم: پس از انتخاب کدهای HTML به پنل بلاگ اسکای خود وارد شوید و در بخش یاد داشت جدید وبلاگ وارد شوید.نام پست را در بالای صفحه یاد داشت جدید وارد کنید و روی ستون افقی یاد داشت متن روی آیکن <> کلیک کنید صفحه ای باز میشود و کد HMTLکپی شده را در این بخش پیستpaste کنید و پس از وارد کردن کلمات کلیدی در پایین صفحه یاد داشت دکمه انتشار را کلیک کنید .بدین ترتیب اولین پست را در وبلاگ منتشر ساخته اید.

برای اینکه زودتر وبلاگ شما در موتورهای جستجو دیده شود و مراجعه کننده داشته باشید دو کار را انجام دهید

اول اینکه هر روز هر چند پست که توانستید  در وبلاگ منتشر کنید

دوم اینکه وبلاگ تان را در سایت های تبادل لینک ثبت کنید .کار بسیار ساده است .سایت های تبادل لینک

نکته قبل از هرچیز در پنل کاربری بلاگ اسکای در بخش برنامه های جانبی کلیک کرده و آیکن پیوندها را فعال کنید که برای تبادل لینک بدرد تان میخورد.برای تبادل لینک ابتدا نام و آدرس سایت تبادل لینک را از بخش پیوند ها ثبت کنید .سپس مشخصات خودتان و آدرس و نام و توضیحات وبلاگ را درسایت تبادل لینک اتوماتیکی که آدرسش را ثبت در پیوند وبلاگ قرار داده اید ثبت کنید.بدین ترتیب وبلاگ شما حداکثر ظرف ده روز به بازدید کننده گان نشان داده می شود و فروش شما بتدریج آغاز میشود.روشی که خودم اجرا کردم و درآمدی هم شروع شده.لابد می پرسی کی میاد فایل دانلود بکند؟ باید بدانی چندین میلیون دانش آموز ودانشجو فقط یک گروه ازدانلود کننده گان هستند.درکناراین گروه گروهایی مثل انواع مشاغل که نیاز به انواع برنامه ها ونرم افزارهای آماده و یا سورس آماده دارند...

اگر سوالی داشتید و یا راهنمایی نیاز داشتید  پس از ثبت نام اولیه در سیستم فروش فایل از قسمت تماس با من اطلاع دهید تا راهنمایی انجام شود.

 آموزش روش دوم: کسب درآمد ازسیستم تبلیغاتی

دراین روش که آسان تر از روش اول است دریک سیستم کسب درآمد که 5 روش وفرصت کسب درآمد را برای کاربران فراهم ساخته است شما با وبلاگی که در روش اول برای فروش فایل ساخته اید می توانید با همان وبلاگ ،پس از عضویت در این سیستم علاوه بر سیستم اول با این سیستم نیز درآمد داشته باشید.در روش اول شما با فروش فایل درآمد فوری دارید و در این سیستم از هربازدید و یا کلیک بازدید کننده گان وبلاگ تان درآمد خواهید داشت.پس فرصت را ازدست ندهید و با کلیک روی بنر زیر عضو شده وکار را شروع کنید.

 

کسب درآمد با جستجو در گوگل


دانلود آهنگ جدید - دانلود آهنگ جدید اعلام و اطفا حریق - فروش تجهیزات اعلام و اطفا حریق،اخذ تاییدیه های آتشنشانی،گاز fm200،واترمیست،اطفای دیتاسنتر تبلیغات رایگان - درچ رایگان آگهی و تبلیغاتتبادل لینک همسریابی شیدایی - سایت همسریابی باشمارهتور های 20 گشت آریا - تور های لحظه آخری با قطار و هواپیما